Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ett tag sen..........

Kategori: Allmänt

Jooo har väl inte idas skriva här på ett tag, haft annat för mej typ massa jobb och umgås med barnen =)

Idag har jag varit ledig = fullspäckat schema!!

6.00 Uppstigning
7.10 Lämna killens bil på verkstad
7.25 Gymet (bröst,triceps)
9.00-11.00 Duscha och äta lunch
11.15 Fixa present åt Jessi
12.00 Fårta hos Jessi som fyller år idag GRATTIS!!!
14.00 Vårdcentralen
15.20 Tid hos frissan
18.00 Hemma igen och fick äntligen middag!!!

Ikväll blir det Idol, kvällsfika och sen sooovaaaa !!!!


Maggies söta Ludvig fick oxå följa och gratta Jessi idag =)

Hos frissan blev det folieslingor i massor och toppning av håret....så nu e jag pank men detta har jag väntat på, det behövdes!!!!

Såhär ser det ut nu =)



                                    



                                      

Ganska mycket ljusare!! Men jag är nöjd!! =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: