Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jag e redo!!!

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN har jag hittat en vinterjacka, gick definivt inte efter prislappen denna gång utan efter varmast möjliga jacka för jag HATAR att frysa!!
Man får det man betalar för klingade i bakskallen när jag stod och valde mella 2 jackor....
Mamma hade lovat att betala en jacka som födelsedagspresent så det är jag väldigt tacksam för =)

Denna blev det!


En 8848Attidude från Intersport....

Har snurrat med barnen på stan i säkert 2h så vi avslutade med att åka till Kuturenshus för att gå på biblioteket och låna böcker åt dom =)
Tjatet om fika gjorde att vi svängde in på fiket mitt emot oxå och barnen kastade i sej en bit kladdkaka, köpte ett äpple till mej själv i hopp om att kanske hinna smaka en bit av deras...hahahahaha så fel jag hade!!
Hade fullt upp med att fota och sen var den SLUT!!







Ser nästan ut som att vi sitter ute på denna bild men jag kan lova att jag hade fryst ihjäl då, riktigt kallt var det idag och blåste småspik i stan!!!

Just lagt barnen nu efter att vi sett IDOL och snart ger jag oxå upp, gymet imorgonbitti =)

Trevlig Fredag =)
///M

Kommentarer

  • ME&MY säger:

    Jätte fin jacka! Hade jag bott där uppe hade jag köpt en sån där fjällräven dunis, hade en sån för ngr år sedan kunde typ gå naken inunder för den var så varm, sen kunde man knappt köra bil i den för den tog sådan plats haha men det är en annan femma! Fina tjejer har du oxå, kul att du fick dom så tätt, de lär ju ha enormt utbyte av varandra och leker/kivas säkert massor! Kladdkaka är gott, du borde ha unnat dig en egen ist för pretto äpplet! =)

    2010-10-17 | 21:57:23
    Bloggadress: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: