Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

HELG!!

Kategori: Allmänt

Fy fan så skönt att vara ledig i helgen och mysa med mina älskade tjejer=)

När jag hämtat dom efter jobbet åkte vi till gymet och jag körde Cardio 45min, vidare hem för att ha fredagsmys och kolla på Idol.
Barnen somnade redan kl 21 hihi....tungt att va på dagis/lekis.

Mysdag imorgon oxå med gym, strosa på stan en sväng och troligen fika med barnen...höjdpunkt på helgen för dom små =)
Kvällen blir film och godis men även en sväng till Tuna för att säga hejdå åt en kompis som ska flytta och överlämna en liten present =)
Sen ska dom ut och äta på Allstar men hittade ingen barnvakt åt mina små cå jag får stanna hemma och ha myskväll...inte för att jag klagar :P

Nu måste jag sova innan jag däckar här framför TVn!!!



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: