Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen!!

Kategori: Allmänt

Ända sen jag såg och provade dessa snyggingar (1,5mån sedan) så har jag suktat och funderat...
Bestämde mej då att jag inte skulle köpa dom men kunde som inte släppa tankarna!!!

I veckan bestämde jag mej för att om dom finns kvar i min storlek så ska jag fan köpa dom så jag slipper fundera.
Självklart fanns dom kvar så jag tror det var meningen att dom skulle hem till mej hihi...

             



                                        

Knähöga stövlar med nedvikbar kant, sulan e räfflad så man kan ha dom på vintern oxå :P
JAG E NÖJD!!!!!!

Efter 2 stängningar på jobbet ska jag ikväll bara ligga i soffan och slöa, träningen gjorde jag bort efter jobbet så jag kan göra det med gott samvete, är dessutom ledig imorgon.
Är det inte allt för kallt blir det en promenad på morron, städa lite och besikta bilen.

///M

Kommentarer

  • Tess "mamma till Nova & Mira" säger:

    Schnygga:-) Men hur ska du kunna gå i dom??? Hade då inte jag klara;-)

    2010-11-18 | 09:11:38
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/
  • Madde säger:

    Haha inga problem, dom var jättesköna och klacken var ju inte värst ;)

    2010-11-18 | 09:35:05
  • Ida säger:

    Åååh snygga! Bra köp ;) Bara en månad kvar nu! Längtar till vår reunion :) Jaa varför kan vi inte bo närmare? En vacker dag kanske.. man vet aldrig :) Pusspuss

    2010-11-22 | 18:59:30

Kommentera inlägget här: