Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Varm choklad!!

Kategori: Allmänt

Barnen har just fått sej lite kvällsfika....





Varm choklad och rostade mackor...Julia ska som vanligt ha Keso på sina :P
Undrar när man drack varm choklad sist, eller oboy över huvudtaget!??
Måste vara hundra år sen, har aldrig varit nåt stort fan av det men kom på att barn brukar ju uppskatta det så jag köpte hem ett paket åt mina små =)

När barnen somnat ska jag stå på crosstrainern till Ugly Betty, efter duschen väntar en rad toppenprogram...ÄLSKAR tisdagar hihi

Först...

                         Sen...
                          

Slutligen....
Christine...

Cougar Town är så jävla bra!! Så klockren serie! Love It =)

Då vet ni mina planer för kvällen.
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: