Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Utvilad

Kategori: Allmänt

Jo nog har jag vilat och tagit det lugnt sen i tisdags =)
Vädret och värmen har ju gjort att man varit ute hela dagarna!!

 
Bryggan var perfekt ;)





Årets första tur med vattenskotern blev det oxå...ända ut till Klubbviken åkte vi =)
Fy fan vad härligt väder det har varit...man kan inte tro att det är MAJ
Grillat och badat bastu har oxå hunnits med!

Nu är det jobb som gäller i helgen och imorgon ska jag till gymet på morron, är riktigt laddad nu ;)
Om det är bra väder på kvällen imorgon blir det nog en löptur oxå.

                            

Nackdelen med att sommaren är på intåg är alla jäkla kryp som kommer fram!!
Hade en nära döden upplevelse idag när jag kom hem.
Stod i duschen och hade precis duschat klart, sträckte mej efter handduken och när jag vänder mej om trillar det ner en stor fet jävla HUMLA vid mina fötter i badkaret...hoppade jämfota ur badkaret skrikandes, viftandes och med en jäkla hjärtklappning (kan ju inte var bra?!) 
Men den var ju mega super stor...hade säkert tagit en tugga av min fot om jag inte hoppat ur badkaret :P
Nåväl....den åkte tillslut ned där den hör hemma...i toastolen ;)

Nu ska jag dricka lite Pepsi Max och sen sooova!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: