Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Underbar dag i solen!!

Kategori: Allmänt

Det har varit sommar idag och jag har varit LEDIG!!
Kors i taket, det har alltid varit bra/bästa vädret när jag jobbat och när jag väl är ledig så har det regnat eller varit kallt!!
Men det kanske beror på att jag nu har bytt jobbhelger och skulle då egentligen jobbat denna helg?!!

Efter gympasset packade jag och tjejerna en väska och åkte till killens stuga för att sola och må gott =)



Varmt som tusan var det, ville nästan ta ett dopp men tanken på att vattnet faktiskt bara är +9 grader och för bara nån vecka sen var det is där stoppade mina "sjösättningsplaner" haha =)

Barnen hittade spadar och ville skotta bort en snöhög så det skulle bli sommar fortare ;)
24 grader varmt, barnen i linne och skottar SNÖ...inte en vanlig syn!!



Avslutade dagen med att grilla kyckling innan vi åkte hemåt =)

Nu ska det bli grymt skönt med en dusch och blir nog även en tidig kväll...är rätt trött!!
 Isflak vid kanten...

 Söta Natalie

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: