Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Samma värme idag...

Kategori: Allmänt

Men inte lika soligt tyvärr...

Tog min promenad imorse och efter frukosten åkte jag och kidsen till gymet.
Ben & Axlar blev det idag och jag är supernöjd med passet!!!! =)

Körde bl.a dessa övningar...

 Raka marklyft
Bild lånad från gymglam.se

 Benpress

Vader i smith
Utfall bakåt i smith

 Axelpress

Testade även idag för första gången 1/2 frivändning och jag kan lova att det kändes!!
Det riktigt brände i axlarna långt efter jag var klar ;)
Ett riktigt pulshöjande pass och någon cardio blev det inte idag....om jag orkar så tänkte jag ta en löptur ikväll när det är lite svalare.



När vi kom hem började jag städa för fullt och ännu är jag inte klar men behövde en liten paus!!
Ska ta med barnen till affären, dom ville ha glass och jag ska köpa mej en Loka =)

///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: