Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

My little pony...

Kategori: Allmänt

Det var ju sååå bra när man var liten, nu köpte jag en film åt barnen men usch vad besviken jag blev på den usla kvaliten!! Eller är man bara bortskämd med dagens 50" tv apparater, Blu-ray spelare och animerade filmer?!
Barnen har då i alla fall sett den minst 3ggr igår och idag rullar den nu på sitt 3 varv...det är en sån där film som börjar om när den slutat av sej själv!

Natalie hade feber igen på morron =( Så tråkigt att hon är sjuk men det verkar bara vara feber och hosta.
Själv har jag tagit en löptur och när jag kom hem undrade barnen om det regnade ute för jag var så blöt haha

Nu äter vi lunch, barnen fick köttbullar & makaroner och jag äter en tonfisksallad =)



Måste ringa jobbet och säga att jag är hemma imorgon oxå....det innebär att jag inte kommer jobba nåt förrens på måndag!! Blir lite rastlös av att vara hemma, fattar inte hur jag orkade med 2 mammaledigheter, skulle klättra på väggarna nu!!!
Nåja bara barnen blir friska =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: