Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mina älsklingar e här igen!!

Kategori: Allmänt

Har jobbat till 16 idag, skyndade mej och handlade mat...det vanliga, Keso, Kesella och tonfisk :P
Sen jäktade jag vidare med bilen mot Smedsbyn...barnens pappa ringer och frågar om jag stulit bilen jag körde?! Hade tydligen kört om han och Marie efter E4an haha...jag erkänner, jag är SÄMST på att hålla hastigheten, hatar att ligga bakom bilar och måste ALLTID hinna köra om innan det blir enfiligt även om bilen framför är flera hundra meter före!!!

 OOps ;)

Men nu är dom här hos mej =)
Sitter nu och myser på rummet med en film och massa godis!!





Själv har jag köpt mej en alldeles egen påse godis och innehållet minskar kraftigt ska jag erkänna hehe...
Ikväll tänkte jag köra lite cardio på crosstrainern och träna mage här hemma, blir som lite rastlös när när jag inte varit och tränat!
Hade vilodag igår (förutom löpturen efter jobbet på 30min) men jag ville testa springa en sväng nu efter att min inflammation blivit bättre.
Det gick i alla fall superbra, så jäkla skönt att få komma ut, gjorde inte ont och har inte ont idag heller =) =)

"Back om track" igen imorgon med morgonpromenad, frukost och sen åka till gymet med sötnosarna och köra ett benpass.
Jobbar såklart imorgonkväll...längt jävla pass dessutom 14-22.15 så min snälla pojkvän ska vara hemma med tjejerna =)
Ser fram emot en LEDIG måndag, håll tummarna att solen är framme hela dagen!!!

Ha en bra kväll!!
///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: