Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Frukost till Dora....

Kategori: Allmänt

På morron e det Nickelodeon som gäller på tvn i V-rummet...det vill säga Dora utforskaren och Svampbob som e barnens favoriter!!

Har varit på morgonpromenad och jag lyssnar alltid på Rix morronzoo i lurarna.
Imorse kom jag på mej själv att skratta högt flera gånger vilket kanske inte ser så normalt ut för folk som passerar i bil el gående haha...
Brukar alltid tänka på att inte gör det men imorse funkade väl inte alla celler i min hjärna och kom genast att tänka
på en kär arbetskamrat (nämner inga namn) som ofta skrattar för sej själv hihi...
Skippade dock "rörelserna" man brukar få se  och försökte gå normalt ;)



Vabbar idag oxå men imorgon blir det nog att jobba, det är röd dag och röda dagar ger dubbelt så många pengar =)

///M

Kommentarer

  • victoria säger:

    jag dööör :D Hahahaa..kom faktiskt på det häromveckan å visade min syster hur hett det brukar gå till på maxi ibland, hon dog nästan :D

    2010-05-19 | 18:13:01

Kommentera inlägget här: