Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Förra veckans träning

Kategori: Allmänt

Måndag    Promenad 50min FF
                 Styrke 60min

Tisdag      Promenad 50min FF
                Styrke 60min

Onsdag     Styrke 60min + 30min crosstrainer

Torsdag    Promenad 50min FF
                 Styrke 45min

Fredag     Löpning 30min

Lördag     Crosstrainer 35min

Söndag    Promenad 50min FF
                Styrke 60min

FF = Före Frukost

Är lite dålig på att ha vilodagar...vilar ju iofs från styrketräningen men jag blir så jäkla rastlös om jag inte
får röra på mej alls på en hel dag!!
Vill köra lite cardio nu inför sommaren ;)

Annars så går träningen toppen, både ser och känner resultaten men ännu är det en bra bit kvar!!
Bara att fortsätta kämpa med både kost och träning =)

Dagens pass blev axlar och det kändes ordentligt idag!!



Natalie har haft ont i magen hela dagen och det vill inte ge sej, hon vilar och vilar men det gör ont ännu =(
Har ringt jobbet och sagt att vi blir hemma imorgon.

Nu ska jag hänga lite tvätt =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: