Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dagens "Madde"

Kategori: Allmänt


Tog mej iväg på en löptur och när jag lämnade lägenheten glömde jag nog hjärnan dessutom!!
Låste dörren och placerade nyckeln fint under dörrmattan för att slippa släpa på den när jag springer (första gången jag gör detta), springer min runda på 25min och när jag kommer fram till porten kommer jag på.....
Klockan är 21.20 och porten låses 21.00!!!
WTF gahhh....va fan gör jag?? Står där ute, Lulebo går inte att få tag på och det kommer inte så mycket människor som ska in el ut den tiden på kvällen!!
Bestämmer mej för att väcka upp en av de stackars tanterna som bor längst ner och har fönstret ut mot vägen.
En snäll dam som var vaken öppnar toa-fönstret och skrattar lite åt mej där jag står och skäms!
Hon kommer ut i nattlinne, öppnar, klagar lite på att det var mycket sand på golvet (hon var barfota) ler lite till åt mej och säger sen godnatt.

Ja så kan det gå när man heter Madde och inte tänker som vanligt folk!
Lite som när jag var liten och skulle till en kompis, låser dörren hemma och skriver sen en lapp med texten "Är hos en kompis nyckeln ligger i skon" klistrar upp den på dörren och går iväg hahahaha...
Tur att vi bodde i Smedsbyn och ingen var intresserad av att bryta sej in....det hade dom ju i och för sej inte behövt heller :P

Nåja....håret
Det blev helt okej, ljusa slingor blev det denna gång och inte röd/gula!





Nu ska jag kolla lite film på 3an och dricka Pepsi Max =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: