Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vab-dag med Julia

Kategori: Allmänt

Lillgumman vaknade inatt och var stekhet..hon sa: Mamma jag mår inge bra =(
Hon fick en alvedon och på morron tog jag tempen då hon fortfarande var varm 38,5...
Trist att hon är sjuk...tycker dom varit sjuk ofta denna vinter!
Nu ligger hon i alla fall och sover så jag får se hur hon mår när hon vaknar...ska kolla tempen igen.

Jag började bli grymt rastlös när hon hade lagt sej för att vila så killen fick va hemma medans jag tog mej en prommis ute i solen!!





Tog en runda nere på isen =)

Natalie fick åka till dagis idag för dom skulle ha lilla vasaloppet där och hon ville VERKLIGEN vara med!!
Åker och hämtar henne vid 15...
Har som för mej att det är våffeldagen idag....har ju inget våffeljärn, men ids man köpa ett bara för att använda det 1-2ggr per år???
Måste fundera....

Med posten idag kom en rabattcheck från Ica Maxi.....höll på att svimma när jag såg hur mycket jag handlat för  mellan 25/2 - 21/3......4000kr har jag gett tillbaka till min chef :P
Fick då en kupong på 125kr att utnyttja...Nice! =)
Men alltså...fy fan vad pengar det går till MAT!!!

Nu ska jag kolla till Jullan....

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: