Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Skön vecka!

Kategori: Allmänt

Jobbhelgen tog äntligen slut och lika slut i kroppen var jag =)
Såg film med killen igår när jag kom hem...

Luftslottet som sprängdes



Den var faktiskt riktigt bra, bättre än 2an!

Imorse åkte jag till gymet så fort jag vaknat =)
30min på crosstrainern, Rygg + Mage och avslutade med löpning....7min med ökning av farten varje minut. Helt slut när jag åkte =)

Nu har jag hämtat tjejerna på dagis och handlat hem mat, så ikväll blir det mys med barnen...bada badkar stod på deras önskelista =)

Utvecklingssamtal imorgon 7.45 för Julia och sen jobb 9.30-14.00  sååå skönt med en lugn vecka!!

///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Jag tyckte faktiskt inte att Luftslottet var så bra... Tyckte dom andra var bättre!

    2010-03-10 | 10:59:44
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: