Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Melodifestival, hår och godis-kväll....

Kategori: Allmänt

Ja det blev en stressig dag på jobbet!!
Ett elskåp hade tydligen brunnit på Coop och dom var tvungen att stänga några timmar, gissa vart alla kunder kom =)
Alla som skulle spela på travet på coop kom till oss och kön i KC växte till det dubbla och inte ens när vi var 3st som jobbade minskade kön!!!
Plus alla familjer som skulle handla....ont i fötterna hade jag men kul var det och vi fick igen lite förlorad inkomst från strömavbrottet i måndags =)
Har nog aldrig varit så skönt att sluta som idag!!

Väntade in att Jessi skulle sluta och åkte sen hem till mej för att fixa middag.
Fläskytterfile, rotfrukter i ugn, vitlöksbröd och sallad, riktigt gott!!!

Killen åkte till jobbet vid 20 så vi plockade fram godispåsen och kollade melodifestivalen.

                            

Köpte med mej hårfärg så Jessi kunde hjälpa mej fixa till håret på mej, blev less på att vara randig i håret så nu har jag fixat det....Mörkblont blev det och nöjd är jag!!!

Först....



Såg sen ut såhär....

   

I med nästa färg mörkblond, el toning ska jag nog säga...



Och detta blev resultatet...

       

Ja då hade man brunt hår igen, hoppas pappa blir nöjd nu haha...han tycker ju man ska ha SIN EGEN hårfärg ;)

Ska gå och lägga mej nu för jag hade tänkte åka till gymet innan jag börjar jobba imorgon...hoppas jag inte är för trött, i värsta fall får det bli en promenad i alla fall =)
Bara imorgon kvar sen kommer barnen på måndag!!! =) =)
Gud vad jag saknar dom!

Godnatt!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: