Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Idag ska jag jobba =)

Kategori: Allmänt

Känns som att jag varit ledig hur länge som helst, men idag är det slut på de...jobbar 11-19.

Igår var vi på en försäkringskurs på Handels, riktigt intressant faktiskt!
Vi fick lära oss vilka försäkringar Kollektivavtalet har och vilka försäkringar som man har som medlem i Facket....och jag kan ju säga att man är ganska försäkrad som medlem!!!
Lunch bjöd dom på Olivers, deras Buffe är toppen!!

Efter kursen så åkte jag till gymet, uppvärmning på crossen sedan Ben och Mage....har sån träningsvärk i kroppen nu så det blir skönt med en Vilodag idag!!!
Eftersom det inte blir nån träning idag så ska jag åka på bio med Jessi efter jobbet =)

Remember Me....



En del säger att den är bra...en del att den inte är bra så jag får se vilket betyg den får av mej =)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla tv en stund till innan jag ska till jobbet.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: