Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Barnkalas

Kategori: Allmänt



Mammas charmtroll har haft barnkalas idag =)
3år blir hon nästa helg men då är dom hos sin pappa så jag hade kalaset idag istället.

Fika i massor, barn i massor, paket i massor och en herrans liv = BARNKALAS!
Dom var helt slut här på kvällen, tog ett bad och när jag läst 2 böcker slocknade dom så fort jag lämnat rummet =)

Lite ångest att dom ska åka imorgon...men jag vet att veckan brukar gå fort då jag har fullt upp med jobb och annat så jag får hålla ut!

Mer bilder från idag....



 Tårtan



  Nova & Alex

 

Hampus                                              Sebbe

Imorgon skjutsar jag barnen till dagis kl 9 sen blir det möte kl 11, gymet vid 12 och ett möte till kl 14.30 på jobbet...Är ledig imorgon och det känns skönt för jag är då helt slut efter dagen!!

Ha en bra kväll!

///M

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Grattis i förskott på skruttan synd att vi inte kunde komma!

    Känns som igår vi var förbi med paket då dom fyllde 1 år -tiden går lite för fort ibland även om det är roligt när dom blir större och lär sig en massa nytt hela tiden

    2010-03-14 | 21:47:28
  • Madde säger:

    Ja tack så mycket =) Jo usch vad tiden flyger fram...men det är så kul att se dom bli större, dom blir bara sötare och sötare =) Synd att ni inte kunde komma men vi får ta det en annan gång istället =)

    2010-03-15 | 10:15:16

Kommentera inlägget här: