Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Syndardag!!

Kategori: Allmänt

                                    

Orkade verkligen inte ställa mej och laga mat när vi kom hem, blev så sent och jag var trött så jag och barnen svängde förbi Max DriveIn och beställde mat =)
Maxboxar till barnen och till mej ett ciabatta chicken mål, deras nya burgare med keselladressing och massa grönsaker,  den fick godkänt av mej ;)

Godis e nästa synd på listan, barnen äter för fullt och jag har handen i påsen oxå ;)
Lördagar e fridagar så då får man faktiskt unna sej, skulle inte överleva annars hihi....

Ledig imorgon och det blir nog en sväng till gymet för att träna BEN...kan behöva alla kolisar jag proppat i mej ikväll till det :P
Var ju ute på en löprunda igår kväll, tänkte bara springa 4km men energin räckte till 8km så jag var mer än nöjd!
Synd bara att det är så jävla mycket knott ute och det är inte så lätt att INTE andas när man springer och flåsar som en gris!!
Spottade och fräste hela rundan!!

Nu ska jag mysa vidare med mina tjejer =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: