Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Picknick bland riset....

Kategori: Allmänt





Kom just hem efter att ha lämnat barnen i mina föräldrars stuga i Bensbyn =)
Gud vad dom har längtat att få sova där!!
Börjar jobba så tidigt imorgon så det var smidigast att dom fick sova där.
Grilla, basta, ha picknick, äta fredagsmys var några av sakerna dom skulle roa sej med =)

Vad ska jag hitta på ikväll då?!
Inga barn och ingen karl hemma....
Ja det blir nog inte mer avancerat än en löptur, dusch, mat och tv!
Konstigt nog är jag inte ett dugg trött (ännu) fast jag klev upp 05.00 imorse...kunde inte somna om =(
Pensionärsvarning eller bara sommarens ljusa nätter? hoppas på det sista!!!

Nåja nu ska jag byta om och skynda mej ut i finvädret.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: