Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kärt återseende

Kategori: Allmänt

Äntligen fick vi träffa Nina =)
Köpte med mej frukt till en fruktsallad och sorbet glass till :P



Föräldrarna flydde till stugan så Jag, Emil, Nina, kusin Elin, Sofia (Emils tjej) och barnen åt fruktsallad =)


Emil & Elin

Sen blev det en massa surr med Nina och Elin medans barnen var i lekparken!
Riktigt kul! Bestämde att vi skulle hänga på midsommar och förhoppningsvis ta en tjej-kväll nästa onsdag om Elins schema tillåter =)
Färjan kanske och ett glas vin? :P
Så kul att Nina är hemma igen!


Elin Pelin


Nina

Nu ska jag dricka kaffe och fixa naglarna i ny färg =)



///M

Kommentarer

  • elin säger:

    fy fan vad sexiga bilder ;) hii. Mitt schema tillåter midsommar mys och nästa onsdag får jag ta mig ett glas vin om jag lägger mig i tid.. (inte kl 5 som det blir ibland) haha.. Vi måste se till o hänga mer nu i sommar! puss

    2010-06-23 | 21:35:01

Kommentera inlägget här: