Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Shoppingdag

Kategori: Allmänt

Med Nina och Ida =)

Åkte in mot stan när vi vaknat, trodde det skulle vara varmt ute men fy fan vad kallt det var...är det sommar eller?!!

Hittade en riktigt skön vit skorta på MQ som jag är skitnöjd med!!



Hittade även 2 vita linnen på HM att bl.a ha under skjortan, jeans på Gina Tricot...



Ett linne från Lindex, örhängen från Ur & Penn...

                                         



2 nya vita bhåar som jag var i desperat behov av!

Lunchade på mat & prat...



                                                          

Nu har jag lämnat av Nina på jobbet, Ida och Elin är på väg till Kalix över helgen och jag vette tusan vad man ska göra ikväll....Nina hade en önskan om att jag skulle färga hennes hår så jag kanske åker till Björks senare.

På söndag kommer mina flickor äntligen hit och Emmy kommer hem söndag morron, som jag har längtat!!!
Semestern är nu i full gång och det firar jag med ett glas...

 Rosevin =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: