Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lyckad kväll!!

Kategori: Allmänt

Shoppade lös med Jessi på stan efter jobbet och är riktigt nöjd med mina inköp!!

  

Shorts från HM, Linne från Diva, T-shirt från Monki och armband från Ur&Penn

  

Allt detta är från Gina Tricot.

Till min killes stora förtjusning ( NOT) så hittade jag ett par skor oxå :P
Kan aldrig få för mycket av dom hihi...



Från DinSko

Det mesta var på rea, upp till 70% så jag blev inte luspank efter dagen...=)

Skyndade sedan hem för att duscha, byta om och ta med grejer för kvällen.
Mötte upp Nina och sen promenerade vi över till Elin och hade lite förfest innan vi skulle ner på stan.



                                  

Fick skjuts till Allstar där jag drack ett glas Rosevin och dom andra 2 tog en öl....



När dom stängde gick vi till färjan, gjorde dock en miss och kom en kvart försent och fick då betala 100kr i inträde istället för 60  surt...
Hade en skitkul kväll även om vädret inte var soligast!!


Min outfit för kvällen, självklart mina nya skor!! :P



Vid 2 tiden när dom stängde tog vi en taxi hem till mina föräldrar och jag fick klämma ihop mej i en liten 2sits soffa med deras hund och försöka sova!
Lite trångt men jag lovar att jag somnade ;)

Har mest legat på soffan idag och efter jag blev bjuden på middag där så vågade jag sätta mej i bilen och köra hem.
Kvällen kommer spenderas framför tvn och om jag har tur slipper jag även sova själv inatt, killen kommer nog hem och sover med mej =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: