Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kalas

Kategori: Allmänt

Underbar dag med barnen i stugan idag!
Dom har badat, sprutat med vattenpistoler, blåst såpbubblor och busat massor!!
På kvällen kom mina föräldrar och bror över på tårta för att fira Natalie som fyllt 6år =)


Mina sötaste älsklingar!!




Jordgubbstårta!!





Imorgon åker vi och hälsar på Nina på björks, skulle vara fint väder så tänkte vara ute i solen innan jag ska lämna tjejerna i smedsbyn och sen jobba 16-22.15.
Nu börjar nedräkningen till semestern, nästa vecka på torsdag då jäklar...4 härliga veckor!!!
Jobbar dessutom bara 3 pass nästa vecka =)

Har bytt sängkläder i barnens sängar och badat dom när vi kom hem och sen slocknade dom vid 21...jag har tagit världens skönaste dusch och med lite vattenmelon framför tvn avslutar jag denna dag, är grymt trött!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: