Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemmakväll...

Kategori: Allmänt

Orkar inte med så mycket annat ikväll...jobbat hela dagen och jobbar långa pass lördag och söndag!
Handlade hem lite middag...eller jag vet inte om man kan kalla det middag haha
Orkar inte laga mat när jag e själv hemma och allt hinner bli dåligt när jag mest är hemma och vänder nu på sommaren =)

Men detta var jag sugen på...MELON!!



Lite flytande näring e ju bättre än inget :P
Sen den där lilla godispåsen som oxå följde med hem var bara en fredags bonus ;)

Igår var jag med barnen till Nina en sväng där jag slingade håret och hjälpte Nina färga sitt hår, lagade lunch och satt ute i solen och myste innan jag skulle lämna barnen igen.



Ljust blev det och en jäkla skillnad mot förra sommaren då jag hade riktigt mörkbrunt hår!!


Åhhh vad jag saknar spanien!!!

Snart blir det reunion igen med vårat järngäng...på torsdag till veckan kommer Ida och sen på söndag kommer Emmy hem GUD vad jag längtar!!!
Love you sötnosar!!!

Nåja ska fokusera på att jobba dessa sista dagar nu innan semestern....bita ihop är bara förnamnet!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: