Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vart tog håret vägen?!!!

Kategori: Allmänt

Skräckupplevelse nr1...i alla fall för oss tjejer!!!
Har alltid haft tjockt fint hår, men igår när jag med hjälp av min snälla pojkvän plockade ut mina extensions upptäckte jag att jag bara har kvar hälften!!!!

Hur kunde mitt hår gå från detta...



Till detta.....



En liten råttsvans hängde från mitt huvud när jag satte upp det i en tofs!!!!
Har tappat så otroligt mycket hår senaste 1,5 året och inte blev det bättre av slingorna som har slitit ännu mer på håret!
Jämförde högen med slingor och högen med mitt hår som jag borstat ut efter jag tagit ut dom....behöver väl knappast berätta vilken som var större   =(

Frissan imorgon, blir att klippa bort allt slitet, köpa en bra inpackning och äta Silica (vitaminer för hud, hår & naglar) ska fanimej ha tillbaka min "hästman" ;)

Har kollat Paradise Hotel och druckit en jäkla massa Te så nu blir det strax sängen.

Godnatt!
///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Haha... Å jag har klippt av mig allt;-).

    2010-01-27 | 10:23:03
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/
  • Victoria säger:

    Hahah :D råttsvans!! men guu va du blev fin i håret när du klippt dej, de påminner mej om när vi var nya på maxi, då hade du också lite kortare hår! :) suuper fint gumman!

    2010-02-01 | 10:36:07

Kommentera inlägget här: