Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart helg !!

Kategori: Allmänt

Veckan har gått fort som vanligt!!
Men gud vad skönt de ska bli med helg, lördagen e bokad med Natalie!
Tänkte att vi åker in till stan vid 13, kollar runt lite, äter på Max och klockan 15 ska vi hämta ut biljetterna till filmen....
Planet51 blev det.

                             

Idag har jag varit och ätit lunch med Anna på Mat & Prat, kikat runt lite på stan och bokat tid för synundersökning så jag kan fixa nya glasögon!
Hittade några jättefina bågar och jag tror att dom har nåt erbjudande 2 för 1 så då får jag 2par glasögon tom =) =)
Nästa fredag ska jag dit i alla fall.
Kollade pris på Presenta & Här för klippning + färg...hmm 1800:- för första besöket sen blir det fler besök för att få till färgen jag vill ha...300-400kr per gång! Letar vidare =)

Ikväll blir det film, vilken vet jag inte ännu för killen har inte kommit hem ännu =)
Jobbar till 14.30 imorgon sen e jag ledig till på tisdag!!!!!
Ska säga åt barnen nu att släcka lampan och försöka sova!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: