Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mysdag

Kategori: Allmänt

Blev en bra dag med Natalie, vi kikade runt på stan och hittade oss lite nytt =)

 Nya skor åt Natalie

 Linne + Trosa att sova i

          
    Tröja och Leggings i "MC Modell" från Gina...till mej såklart ;)

Åt på Max innan vi skulle hämta ut biobiljetterna till "Planet 51"

                        

Gumman hade lite svårt att sitta still på bion...trots typ 13 springvarv i salongen innan filmen startade, tur att det inte var så mycket folk =)
Hon var hur glad som helst över skorna och vill ha dom hela tiden sa hon =)

Tjejerna fick vara uppe till 21.30 så dom var rätt trötta när det var dags att sova, själv hyrde jag en film på Statoil som jag just sett klart....inhandlades en Blu-ray spelare igår så jag ville ju se kvaliten =)
Vi har ju nött en hel del filmer på senaste men jag lyckade hitta en film jag inte sett....som tur är jobbar killen så mitt filmval slapp kritiseras hihi

Min stora feta grekiska semester

Helt okej film!!

Nu är det sängdags och jag tänkte ta mej iväg till gymet imorgon för lite Cardio...tror de skulle kännas bra då jag inte varit på gymet på läääänge....men hälsan går före =)

Natti Natti
///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: