Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hur ska det får plats i frysen?!!

Kategori: Allmänt

Blev sugen på att baka bullar idag så jag handlade hem ingredienser efter jobbet och började baka med tjejerna när vi kom hem.
Dubbel sats med deg = Dubbelt så många bullar.....men hur tusan ska det få plats i frysen nu då??

              

Barnen fick varsin liten deg att göra egna bullar med, har nog aldrig sett så söta mini mini bullar i formarna hahaha men det är ju bra tyckte barnen, då kan dom ju äta fler ;)
Nu e jag fan helt slut, slog på en film åt barnen och ligger i soffan och "tar igen mej" det behövs!

Funderar på att kolla runt bland frisör-salongerna imorgon för att jämföra lite priser....måste verkligen fixa håret nu det är KATASTROF!!!!!!!!!!!
Frisyr och färg e bestämt...hoppas det blir som jag tänkt bara =/

         

              FRISYR                                                 FÄRG

Eftersom jag har en aning mörkare färg nu så måste det va en duktig frisör som fixar färgen...vill fan inte att de blir missfärgat el att jag går därifrån utan hår!!!!
Ska även se om jag hittar mej nya glasögon, mina e trasiga och det är inte så bra för ögonen att ALLTID ha linser, vilket jag måste ha nu.

Nåja nu ska jag vila ett tag innan barnen sett klart filmen.


///M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De finns en frisering på pontusbadet. Hon är suveränt duktig och billigare än dom i stan. Man får dessutom rabatt om man har träningskort på Nautilus.

    2010-01-13 | 21:14:54

Kommentera inlägget här: