Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fortfarande mörkt ute....

Kategori: Allmänt

Usch vad det är trist att kliva upp när det är mörkt ute!
Nog ligger man hellre kvar under täcker och somnar om....men idag gick det inte, måste ju till jobbet =)

Igår var jag in på HMs hemsida och beställde hem lite kläder åt mej och flickorna, behövde nya mysbyxor för dom jag har nu är så söndertvättade och hål i...man får ju skämmas ;)

      

Byxa och huvtröja till mej =)

      

Till Natalie                                                   Till Julia

Skrev en handlingslista igår...el snarare ett helt A4!!!
Slutar 14 idag så jag åker och hämtar tjejerna direkt och sen tillbaka till Maxi för att storhandla, idag har jag fått lön....inte igår som jag försökte övertyga mina kamrater på jobbet hahaha ;)

Ha en trevlig dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: