Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ben & Jerry

Kategori: Allmänt

AAaaa...det blev jag sugen på idag!
Handlade hem det när jag och tjejerna var i farten =)
Lovade ju Julia att hon skulle få en ny snuttefilt så vi kikade runt på Barnens Hus och hon fick välja, en rosa med Mumintrollen på valde hon =)

Haft en städdag här hemma, dammtorkat och pysslat på...fint blev det, speciellt när jag fick bort alla fingeravtryck som barnen kladdat på fönstrena i V-rummet!!

Men nu har vi ätit Ben & Jerry...el halva i alla fall :P  och kollat Fast & Furios...den nya!

    

I 1,5h har man fått kolla på Vin Diesel....med övervakning av killen såklart :P

Natalie ska till tandläkaren imorgon....7.40! Men vi kliver upp, fixar tandläkaren och sen hem för att äta frukost och mysa innan dagis, sen åker dom till sin pappa en vecka....tråkigt!!!!

Själv e jag nervös inför min läkartid på ons....men jag tror det kommer ordna sej och jag hoppas få den hjälp jag vill ha.

///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Joo elr han har lagt ut pengar tills jag har råd att betala tillbaka:-) Men med allt... kamera, minne, linsskydd och försäkring så gick d lös på 7700:-/... DYRT säger jag bara!

    2010-01-18 | 15:07:38
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: