Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Veckan går....

Kategori: Allmänt

Gud vad tiden går fort!!
Redan Onsdag...alltså bara 2 arbetsdagar kvar!! Eller söndag ska jag ju jobba extra =)

Igår fick vi främmande så jag passade på att göra en rabarberpaj, aldrig gjort paj med rabarber tidigare men fan vad god den blev!!!

Idag har jag jobbat till 14.00..fick sluta tidigare för jag skulle med Julia till BVC, trodde jag!!!
När vi satt på BVC och det hade gått 15min efter bokad tid började fundera...som tur var hade jag med mej lappen och där står det såklart Torsdag 11 Februari!!!
Va fan...så jag förklarade för tjejerna att mamma kollat fel och är lite knasig!!
Natalie höll på att dö av skratt och retade mej hela vägen hem ;)
Måste därför ringa och boka om tiden imorgon eftersom jag tagit på mej jobb och kan inte gå.

Håller på att fixa middag nu, foliebakad Lax med rotsaker i ugn =) ska hitta på nån sås till oxå!
Kvällen blir lugn, ska bara va hemma och mysa med tjejerna!!

När jag hämtade Julia idag så berättade hennes fröken att hon gjort något ute som alla barn gör nån gång...men bara EN gång sen har dom lärt sej!! Slickade på en stolpe så tungan fasnade, hon blev tydligen rädd och slet loss sej själv, blev inte så farligt på tungan...ett rött märke.
Men jag tror inte hon gör det igen =)

Tänkte åka till gymet imorgon och köra lite kondition, tar med mej tjejerna så får dom leka i lekrummet =)

Nu ska jag fortsätta med maten!

                           

///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Haha d gjorde Nova oxå för någon vecka sen:-) Men efter d har hon även lyckats slicka på spaden;-)

    2010-02-10 | 20:02:16
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: