Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött och hungrig!!!

Kategori: Allmänt

Har lagt barnen nu, eller dom ligger och läser sina böcker =)
Killen åkte iväg för att hyra film och köpa med nå mat sen blir det att slöa i soffan, är så jäkla trött när jag inte sovit nåt inatt!!!

Lovade mamsen att jag skulle hjälpa henne slinga håret imorgon och fick då en ide om att hon kan få hjälpa mej slinga mitt hår samtidigt ;)
Så jag ska köpa slingmedel imorgon och ljusa upp håret ytterligare med en massa slingor!!! =)
Blir inget dagis imorgon för tjejerna då dom hostar som galningar ännu, deras pappa får komma och hämta dom här på förmiddagen.
Hoppas det är fint väder imorgon så jag kan ta en prommis innan jag åker till Björks.

 Saknar mina galna systrar!!!


Nåja ska kolla lite på Blåsningen nu innan han kommer tillbaka =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: