Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Solsidan

Kategori: Allmänt

Hahahaha...sitter och skrattar år Solsidan som går på 4an, klockren komediserie!!!

Har jobbat till 18.30 idag, köpte med mej sushi hem och åt en sen middag då barnen redan ätit då jag kom hem.
Fredagsmys hade dom oxå beställt....dillchips ville Natalie ha så det fick det bli...inte min favorit så det blev mango och morötter för mej =)
Barnen ligger och läser nu och somnar nog när som helst!

Har haft ont i halsen och hostat de senaste dagarna så jag har inte ans funderat på gymet men nu känns det bättre, låter väl lite på som en alkis på rösten men har inte ont och hostan är nästan borta.
Så imorgon blir det gymet när vi vaknat, tjejerna blev överlyckliga att få följa och leka i bollhavet =)
Klockan 14 ska vi på barnkalas hos Anna & Emilia så vi måste hitta en present åt sötnosen som bli 3 år =)

Jessi kommer förbi här imorgon kväll när hon slutat, tänkte fixa lite mat, kanske ett glas vin och kolla melodifestivalen ;)

Mina föräldrar är i Thailand just nu och trerrar mej med sms och inlägg på fb om hur varmt och skönt dom har det, hur billigt det är och hur skönt det är med semester....mmmm hade man varit miljonär så hade jag flytt med barnen till varmare breddgrader...här råder ISTID!!!!

                  

Får väl kolla på lite bilder från spanien i somras istället =)

                    
                  

Trevlig kväll!

///M




Kommentarer


Kommentera inlägget här: