Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart är helgen över

Kategori: Allmänt

Lördagens jobb är avklarat så nu är det bara söndag kvar =)
Börjar 8.30 imorgon så jag ska snart gå och sova!

Filmen jag såg igår var riktigt bra och jag lovar att det rann en hel del tårar!!!
När man har barn själv så kan man verkligen sätta sej in i hur det skulle kännas om ens barn
skulle få cancer, värsta mardrömmen ever!!!
Men jag kan vekligen rekommendera den filmen om man gillar snyftfilmer =)

Tänkte göra bort lite handling efter jobbet imorgon, så det finns mat när tjejerna kommer...det är verkligen TOMT just nu i kylen!!!

Hade inget mer kul att skriva om...blir så när man jobbar helg, hinner inte göra så mycket annat än bara jobba =)

                   
                                                     Söttjejerna!!!!

Godnatt
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: