Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hostigt värre!

Kategori: Allmänt

Ja inatt har det hostats och hostats!!!
Barnen hade först svårt att somna igår kväll pga hosta, själv gick jag och la mej runt halv ett.
Båda barnen vaknade strax före 02 av hostan, ville ha vatten och var ledsna.
Hann bara somna om innan Julia kommer in vid 02.30 och ville se på barntv...när jag sa att hon måste sova nån timme till försvann hon in till sitt rum för att komma igen precis när jag lyckats somna om....då tyckte hon att hon sovit jättelänge och ville se tv!!
Natten fortsatte med, gråt, hosta och frågor om barntv ända till 04.30 då tror jag Julia lyckades somna för att sen vakna 06.55, väcka Natalie och komma till mej för att jag skulle slå på tvn...

Blev inte så mycket sömn inatt =(
Försöker nu piggna till så jag orkar jobba till 17, sen blir det nog att däcka i soffan till nån bra film....om det nu finns nåt att se ikväll!!!

Alla hjärtansdag idag =)

                  

Eftersom jag ska jobba och barnen är här så tänkte jag och killen gå ut och äta imorgon istället, så ikväll blir det bara mys i soffan =)

Ha en bra dag alla i detta fina väder!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: