Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade ev klockan 8.30 idag, tänkte att jag skulle ta mej upp i tid och inte sova bort hela dagen!!
Börjar jobba 17 så det blir ju många timmar att hitta på nåt =)
Så nu sitter jag och dricker Te och kollar på Rachael Ray...väntar på att jag ska bli hungrig så man får äta frukost.

Igår var jag ledig hela dagen, hade mysmorgon med killen, åt frukost till en film vi hyrde på måndag...jäkla snöstorm ute så det var ingen ide att stressa iväg =)
Mötte upp Jessi vid 12 och åkte till stan för att äta lunch på Mat & Prat, lämnade Julias bilstol åt Marie eftersom jag inte hade minnet med mej på Måndagmorgon när jag lämnade tjejerna!!

Fixade middag till kl 18 när killen skulle komma hem...kycklinggryta, ris och sallad.
20.00 hämtade jag upp Jessi på Storheden för att åka till Arcus och spela Tennis, första gången jag testade det och det var svinkul!!!
Är ganska öm i armen och benen idag men det var det värt, tror vi ska boka planen på söndag oxå ;)

Nu blir det jobb resten av veckan, nästa veckan har jag tagit på mej 2 extrapass, ett på torsdag och ett på söndag....Februari har ju bara 28dgr och då missar man 2-3 arbetsdagar, med timlön så märks det på lönen sen!!

Nu ska jag kolla lite Tv...Ha en bra dag!


































///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: