Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag till mina föräldrar för att fixa slingor....blev såklart inte så ljusa som jag ville!!!
Att det ska va så svårt, kommer få slinga många gånger innan det blir ljust, kan hända att jag tog lite för många slingor och att medlet inte orkade ljusa upp lika mycket.



Såhär såg det ut efter nästan 1,5h !!!! Mest ljust i hårbotten...nåja får vänta nån vecka och göra om det igen sen, ska nog börja med att sätta medlet i längderna först!

Såhär ser det ut nu....





Rödbrunt....

Var på Bakfickan igårkväll och åt middag med killen ( fick ett litet utbrott innan vi skulle åka då jag knappt fick på mej mina jeans, så jag kastade ut alla kläder jag inte kunde ha i en hög på golvet haha )
Hyrde sen film och slöade hemma =)

Med tanke på mitt utbrott så bestämde jag mej för att nu ska jag fan ta tag i träningen igen, i alla fall börja köra kondition och lättare styrke!!
Så imorse 8.20 satte vi oss i bilen på väg till gymet =)
30min på crosstrainern och lite mage, så nu ska jag hoppa i duschen och sen äta frukost.
Jobbar 12.30-21.05 så något mer kommer jag inte hinna idag.

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: