Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Nä jag vet att jag inte varit in här på länge, har inte haft nån lust, vet inte vad jag ska skriva...kanske ska sluta så man slipper ha ångest för att man INTE skriver något?
Ska fundera.....

Personalfesten vas superrolig, har inte haft så kul på länge!!
Vi fick köra Crosscart på Isen uppdelade i lag, jävlig kul men inte riktigt som att ratta en bil på en halkig väg, bilen är nästan lättare att hålla på vägen...fördel dock för crosscarten som bara hade gas & broms ;)
Eftersom man druckit en del så var man ganska lättad över det!!!
Några lyckliga fick åka med en Corvette på isbanan...hann inte med det tyvärr =(

Mat senare i Lappkåtan  och sedan bussen in till stan för Utgång på Olivers =)

Lite bilder....


Fullt påpälsade, vi fick låna overaller och skor där.







                                           



Nä nu måste jag skynda mej till jobbet!!!!

//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: