Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Storsand

Kategori: Allmänt

              

Igår var jag, Ida, Elin, Kalle, Nina och barnen på Storsand en stund innan barnen skulle till sin pappa...blåste lite men skönt att få slappa lite =)



På kvällen åkte jag till syrran och kollade film....Brothers, en riktigt bra film!

                   

Idag var det nog varmaste dagen under min semester och när barnen kom tillbaka från sin pappa tog vi med oss Nina och åkte till Storsand igen, tog t.om  årets första dopp :P
Riktigt skönt väder, varmt och vindstilla!!



                                   



16.20 hade vi lovat min kusin Linn att vi skulle kolla på hennes fotbollsmatch som spelades här i G-stad, duktiga tjejer som vann med 2-0



                                
                               Linn till vänster om bollen =)

Nu ska jag lägga Natalie, (Julia somnade framför tvn för en stund sedan) sen tänkte jag fortsätta se True Blood!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: