Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart jobb igen...

Kategori: Allmänt

Sista 2 veckorna gick alldeles för fort och nu känns det som att sommaren är över då det varit minusgrader!! på en del ställen här uppe =(
Fick en sista dag på Aronsbadet i söndags sen har vi solat på balkongen där det varit vindstilla =)



                              



Igår åkte vi till Linda i Boden för att hämta min smycken som jag beställde på hennes smyckesparty, blev även bjudna på middag innan vi åkte hem.



Armband, halsband med ett smycke till och en ring...jättefina smycken!!!



 

Idag har det inte hänt så mycket....promenerade på morron och när Julia sovit middag åkte vi runt i stan och kollade bilar....vill ju ha en ny men är tyvärr för snål just nu, har väl inte hittat nån som jag verkligen vill ha heller så jag avvaktar ett tag till =)

Killen jobbar ikväll så jag tänkte få barnen i säng om ett tag och se säsong 3 av True Blood framför datorn!!

 

Nåja på återseende!!

///M

Kommentarer

  • mia säger:

    Gu vad fina smycken! Vart kan man köpa sådana?

    Är det äkta silver elr? :)

    2010-08-18 | 22:24:17
  • Madde säger:

    Var på ett smyckesparty för kollektionen "Dag och Natt" tror det är äkta silver och riktigt bra priser!!

    2010-08-19 | 10:25:27

Kommentera inlägget här: