Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tyst blev det...

Kategori: Allmänt

Tjejerna åkte till sin pappa nu på em och från att ha haft dom runt mej hela veckan till att det blev knäppt tyst...inte kul =(

Nåja dagen har i alla fall gått hur fort som helst!!
Började med morgonprommis på 50min så man vaknade till liv :P
Åt frukost med barnen och kollade tv med dom.
Sen åkte vi alla 3 till gymet, tränade rygg & mage + 20min cardio....

Resten av eftermiddagen har vi varit hemma, jag har städat hela lägenheten och barnen och sprungit omkring och busat!!
När dom sen blev hämtade och denna tystnad kom blev jag sjukt rastlös och ville bara UT, tog en powerwalk i 45min i solen =) Hjälpte massor!!!

Ikväll har jag bjudit killen på bio så vi ska snart åka mot stan...

The Bounty Hunter blir det =)




Ha en trevlig kväll =)
///M

Kommentarer

  • ME&MY säger:

    Åh vad mysigt med bio,njut!

    Själv var det evigheter sedan jag & Mario gjorde något tillsammans..



    Innan Millie föddes var jag också "varannanvecka mamma" på ett konstigt vis är det rätt många fördelar med det.. =)



    Ha en trevlig kväll!

    2010-04-12 | 19:52:34
    Bloggadress: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: