Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Påsktider

Kategori: Allmänt

Jo nog har det varit massor med folk idag med på jobbet =)
Tiden gick fort och nu sitter jag hemma igen.

Eftersom jag upptäckte att Gymets öppettider inte passade med mina jobbtider denna påskhelg, var jag grymt bitter och sur igår!!!!
Får göra det bästa av situationen....crosstrainer imorse och har gjort ett till pass på den när jag kom hem =) Känns så mycket bättre än att sitta i soffan hela helgen utan att röra på sej alls!!



Proteindrinken ska jag dricka nu innan jag går över på kaffet :P

Kommer jobba nu varje dag till söndag kväll, lååånga pass dessutom!
Men söndag kväll går jag på ledighet och är borta 8dgr =) =)
En hel vecka med barnen, ska hitta på en massa kul tänkte jag!

Ha en bra kväll...
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: