Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Manboy...

Kategori: Allmänt

Ja det är Natalies favvo-låt och idag brände jag över lite nya låtar på en skiva så vi kan lyssna i bilen...Manboy var en av dom!

Bilen skulle ha tvättats igår men jag ställer mej inte i en kö där det är 7 bilar före mej!!!
Idag efter vi varit på gymet så var det 3 bilar före och jag blev nedröstad av barnen i bilen som sååå gärna ville tvätta den IDAG!!

Våran nya skiva kom till nytta i tvättkön och jag fick skratta tills jag grät!!
Here comes the reason why.....



Rockbruden sätter igång!!!





Ja tänk vad kul man kan ha när man väntar på att bilen ska tvättas ;)

Vi har inte gjort så mycket idag...jag klev upp vid 9 och tog min morgonpromenad innan vi åt frukost.
Barnen har lekt och efter lunch fick vi främmande och barnen fick lekkamrater =)
Vid halv fyra åkte vi till gymet....20min löpning, bröst & triceps blev det idag.
Tvättade bilen och åkte sen hem för att fixa middag.

Ikväll e det Desperate Houswifes!!! Fick ju inte se det förra veckan då kanal5 visade nån CSI trilogi istället....
Blir sen en film som min pojkvän valt....en vampyrfilm och det var enbart för att han såg att Megan Fox var med i den filmen...han tyckte att om jag ska dregla över Edward i Twilight-filmerna så ska han minsann dregla över henne hahahaha.....
Ja herregud det kan han väl få :P

                
               Megan                                                  Edward

Bye Bye
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: