Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

LÖSS!!!

Kategori: Allmänt

Detta är nog det värsta jag någonsin varit med om...igår kväll kliade det som faan i min skalle och jag var bara vungen att kolla så det inte var lusjävlarna som byggt bo i skallen!
Hann dra 2-3 drag med kammen sen såg jag den vidrigaste besten jag någonsin skådat!!!!
LÖSS I MITT HÅR!!!!! Helvete vad äckligt....det var så hemskt att jag började gråta och kunde inte ta i håret....tur att min snälla pojkvän kunde assistera med att sätta i lusmedel!!!

Vi väckte upp båda barnen, hittade löss i deras hår även Natalies som vi nyss behandlat!!
I med medel på dom oxå så idag är vi hemma....VABL & VALM
= Vård Av Lus Barn & Vård Av Lus Mamma!!!


Såhär snygg är man i håret idag!!!
Klockan 12 ska skiten ut och lössen ska fan följa!!!!!
Ringde till jobbet och frågade hur jag ska göra idag...men som jag misstänkte ville dom inte ha dit mej idag!!

Så jag och kidsen får vara hemma och pyssla på med annat...ska strax fixa lite lunch åt barnen, plättar var det beställt =)



See Ya
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: