Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Idag kommer dom igen =)

Kategori: Allmänt


Har varit tomt här utan mina sötisar =)

Kvällen tog slut igår oxå...jobbade till 21 och stängde Kundcenter, inte mycket folk där en söndagkväll plus att man står själv!
Skyndade hem och såg "Män som hatar kvinnor"....riktigt bra film och uppföljaren ska ses på bio snart =)

Sen i lördags har jag bytt ut maten mot shakern....1 skopa Proteinpulver, 1 skopa Twinfast, vatten och skaka....det är min kost 5-6 ggr varje dag ett bra tag framöver!
Trodde faktiskt att jag skull dö av hunger av att bara ta drinkar men ikke...håller jag mej till var 3:e timme så hinner jag inte bli hungrig.
Kommer dock försöka äta ett mål mat om dagen och det blir efter träning.


Dagens schema då...

08.00 Drink
10.00 Promenad
11.00 Drink
12.30 Gymet
14.00 Drink el Mat
15.00 Hämta tjejerna
17.00 Drink
20.00 Drink
23.00 Drink
23.30 Sova!!

Ska även hinna slinga Ankis hår idag....gå förbi VC och hämta en sak, boka tid hos frissan och höra vad det går lös på, är lite sugen på att färga håret mörkare igen och sätta in svarta och röda extensions i håret =)
Har ju lite presentkort att utnyttja på "Presenta & Här" =)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa i träningskläderna.
BYE BYE
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: