Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hatar mens!!!

Kategori: Allmänt

Alltså...nu ska jag klaga lite hihi.

Vänta fortfarande på den där jäkla tiden till sjukhuset för att ta bort en del av min livmodertapp, dom ska även ta ut min spiral som tillsammans med cellförändringen gör att jag blöder som nån skurit av en pulsåder där nere!!!!!
I alla fall när mensen kommer.....först får man vänta flera dagar med småblödningar innan syndafloden kommer, då är det toan och tamponger nära till hands som gäller!!!!
Är så less....magen blir svullen och ser 5mån gravid ut, mensvärk och allt som hör till!!
Dessutom har jag nån hormonell obalans i kroppen pga cellförändringarna så mitt fejs fylls på med finnar hur jag än försöker dämpa det......vill bara skrika när jag vaknar på morron gahhhh!!!!
Så fort operationen är gjord och spiralen är ute så blir det P-piller som hjälper hyn och en kemisk peeling på salong =) =)
Kanske ska ringa sjukhuset och be dom speeda upp sin jävla kölista så jag får fixa det snart...är en tickande bomb känner jag!!!!

Nog pratat om det!
Var och tränade idag efter middagen....
Gick bra och det var så jäkla skönt att få komma igång =)
Löpning 30min, rygg och baksida axlar blev det....körde inte alltför tungt då man inte är lika stark som tidigare, men det ska det bli ändring på hihi =)

Har skött kosten idag utan fusk =) så veckans första dag har börjat ganska bra ändå!
Pimplar kaffe nu i väntan på att få åka och tanka bilen.....orkar inte göra det imorgon bitti!!!

Här kommer nån bild till från Marbella =)




///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: