Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Riktigt goda!!!!!

Kategori: Allmänt

Gjorde äpple och kanelmuffins som jag gjorde sist men gjorde dubbel sats och satte i mer Kesella, nötter och äpplen, tog bort 3 äggulor av 8 och dom blev super goda!!!
Har smakat en liten bit fast jag inte ska äta kolhydrater men har jag bakat måste jag ju fan få smaka hihi =)

             

Är ju ledig idag men 7.00 var vi uppe eftersom första drinken skulle tas, 11.00 var vi på gymet och tränade Biceps/Triceps ett skitbra pass!!! Lyckades tom göra fler än 1 dips i deras ställning...klarade 5st x 3set =)


Så imorgon hoppas jag på träningsvärk ;)

Idag var jag in på SF och kollade biljetter till New Moon filmen och bokade 3st den 19e Nov....fast detta är ju en förhandsvisning som börjar 21.15 på kvällen, först visar dom Twilight (1an) och sedan New Moon =) Kommer alltså sitta på bion till typ 01 på natten hehe....Jag, Jessi och kusinen Elin blir det som ska kolla på Edward i 4h ;)

Nu måste jag fixa lite tvätt...hemmafru som man är idag haha
///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: