Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godkväll!!

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan och degar...är slut efter jobb 11-19 sen gymet, körde Bic/Tric idag och med nån ny övning och fler försök på Dips-ställningen så e jag supernöjd =)
Kastade nästan i mej maten när vi kom hem, tacoköttfärs, grönsaker, kesella och lite nachochips till =) Supergott och nu e jag mätt och jävligt slö...ska ta mej till duschen och sedan sova!

Imorgon blir det gymet på morron, jobbar 13.45-20 och det blir så sent annars!
Orkar inte skriva nåt med idag...plus att det inte hänt nåt speciellt heller...tråkigt när jag jobbar så mycket, man hinner inte så mycket annat på veckorna!!!

                            

På återseende!
///M

Kommentarer

  • nina säger:

    hihi, Natalie har ju likadana runda små kinder som jag har ;) iaf på den bilden .

    2009-10-28 | 22:26:33

Kommentera inlägget här: