Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Första utvärdering....

Kategori: Allmänt

Godmorgon =)
Lite seg när klockan ringde....fick åka till Skurholmen igår vid 00 och avstyra festen som pågick där, ska dit idag och piska småpojkarna så dom städar upp efter sej ;)

Sitter nu med frukosten och har gjort en första utvärdering efter 2veckors användande av drinkarna =)


Vägde mej idag istället för efter ätardagen imorgon....visade inte stor skillnad där, MEN...
Tog mina mått igen =)

Dessa hade minskat...

Stuss      -2,5cm
Midja      -4cm
Bröst      -4,5cm    ( hihi tur jag vet att dom inte försvinner helt ;) )

Armarna hade ökat med drygt 1cm...förhoppningsvis e det muskler =)
Vaderna hade minskat med 1cm, låren var detsamma.....

Har ork när jag tränar och har inte tröttnat på drinkarna så jag ger tummen upp för detta =)

Nu ska jag byta om och sedan åka till gymet, kondition och Mage blir det idag...sen jobba 13-21.15!
Ha en bra lördag =)

///M 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: